Thursday, September 02, 2010

saya alergik wt data entry!!

ermm.. saat-saat memasukkan data adalah saat-saat paling mengantukkan mata dan kepala... aku rela p wt kertas daripada dok masukkan data, ngadap image analyzer, ngadap bende2 komputer ni mmg menyebabkan mata aku berat semacam..kenape ek? mungkin inilah sebab nya kenape aku tak ditakdirkan amek kos IT ke, software engineering ke..hehe..

tiba2 teringat kepada cik san... daripada awal proses pokok2 kenaf..sampai la kepada forming kertas, dia da tgk dan sama2 membanting tulang menolong.. :) ringan tulang anak bongsu pakcik Mat Ali ni...hik!

Masa kami seminggu mengadap kenaf2 fresh yang memiangkan seluruh badan, cik san sanggup datang dari bukit subang sebab nak tolong sama2 banting tulang proses kenaf yang sebanyak 2 tan tersebut..walaupun bukan smuanya kenaf untuk projek kami...aku ngn usna redha..pejam mata jer la..huhu...mujo nampak cik san dtg...tiba2 semangat aku bagai di cas2..hakhak...sungguh hyperbola.. :p

Baru2 ni plak, Cik san ada interview kat putrajaya, aku pun saja bawak2 dia p tgk lab...tgk camna kenaf yang dia dok banting aritu, da siap pun jadi kertas..hehe.. sronok share knowledge..tringat bawak adik bongsu aku masuk lab aritu..muke eksited tak bley blah.. "rasa mcm masuk lab sains!!" hahaha.. mmg la, ni pun cabang sains jugak cik adik tomeiku cyg.. :D

ok..masa merehatkan mata sudah habis.. saje nak tunjuk rajin depan senior incik iran yang dok kutuk aku direct tadi..pergh..pedas!! dia kata aku dok chatting ja spanjang masa...pergh!! ko tgk la aku siapkan research poster terbaaiiikkkk punyer!!

No comments:

24th August 2007