Saturday, September 26, 2015

Bienvenue à Genève - Part 1

[Selamat Datang ke bumi Geneva]

Akhirnya...
Sampai jugak aku di sini..Geneve airport ni taklah sebesar mana. Cuma aircraft yang kecik-kecik boleh mendarat kat situ. Safely touched down pada 30/03/2015 jam 9 pagi waktu Geneva.

Genevè Airport
Sengaja aku plan untuk sampai sana dua hari awal dari yang dijadualkan supaya ada masa untuk aku berjalan-jalan dulu..

Jadual kerja aku kat sana..heheh

Sampai saja di sana aku terus check-in hotel. Yang bestnya hotel ni dah sediakan transport dari airport ke hotel. so, tak payah la aku susah-susah aku nak mencari jalan untuk ke hotel..keluar saja gate terus nampak van hotel tu. Malu la kalau 5 stars rated hotel, airport transfer pun takda kan..Mövenpick Hotel and Casion Geneva. For details, click kat sini.

Aku di depan pintu utama hotel..sori..sejuk sikit time ni.
Dah siap check-in..dapat coklat free 2 keping..heheh
Antara yang tersedia..kebanyakannya non-halal
Ok. lepas dah check-in..berehat-rehat..tido semua..petangnya tibalah masa untuk berjalan-jalan. Yeehaa! Misi pertama adalah mencari nasik..sah orang Malaysia..~Mariii....[Next~]


No comments:

24th August 2007